یزد

سه‌شنبه, 28 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

 

بوتیک هتل شاه ابوالقاسم با حضور آقای مونسان به بهره برداری رسید.

در دومین سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جناب آقای مونسان به استان یزد در بهمن 1399، بوتیک هتل شاه ابوالقاسم با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.  

این واحد با  یکهزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا، ۱۷ اتاق و ۳۶ تخت دارد با بهره برداری از این واحد برای ۳۰ نفر از جویندگان کار در استان یزد به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شد

بوتیک هتل ، مکان‌هایی هستند که معماری زیبا، شیک و همزمان امکانات هتل پنج ستاره را دارد و اصلی‌ترین تفاوت آن با هتل در تعداد اتاق‌ها، اندازه هتل و سبک معماری داخلی آن است و برخلاف مسافرخانه‌ها که بیشتر نمادی از محیط روستایی را معرفی می کند.

هدف از راه اندازی بوتیک‌ هتل ها، ایجاد محیطی خودمانی، اختصاصی، شهری و مدرن است. بوتیک‌هتل‌ها معمولا در محله‌های پر رفت و آمدِ شهری یا گاهی در ساختمان‌های قدیمی تازه بازسازی شده تجهیز و راه اندازی می‌شود.

لازم به ذکر است بوتیک هتل شاه ابوالقاسم  در اصل خانه ملک زاده بوده و ساخت آن به دوره قاجار برمی گردد. از ویژگی های خاص  این خانه می توان به اتاق پنج دری یا همان تالار آینه اشاره کرد با گچ کاری و آینه کاری های زیبا و شیشه های رنگی که جذابیت این اتاق را چندین برابر کرده است. همچنین بادگیر زیبای این بنا مثال زدنی است. پشت بام آن چشم انداز بینظیری دارد به ویژه اگر در جستجوی مکانی باشید برای تماشای غروبی فراموش نشدنی.

چنانچه تمایل دارید  تا در این بوتیک هتل اقامت داشته باشید می توانید از طریق سایت  mehrchainhotels.com به طور مستقیم اقدام به رزرو کنید  و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد رزرواسیون هتل های زنجیره ای مهر در تماس باشید:

تلفن: 03536303030

موبایل: 09132746850

 

fountainhead:

دیدگاه کاربران