یزد

جمعه, 10 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

 

آغاز واکسیناسیون کارکنان واحدهای گردشگری در استان یزد،23مرداد 1400

در سایه پیگیریهای مستمر جامعه هتلداران استان یزد و با امضای تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی یزد، طرح واکسیناسیون پرسنل هتل ها و واحدهای گردشگری استان آغاز گردید.  

با اجرای این طرح در طی سه روز کلیه پرسنل و کارکنان هتل ها، اقامتگاههای سنتی، مهمانپذیرها، سفره خانه های سنتی و مجموعه های بین راهی ستان، دوز اول واکسن کووید 19 دریافت می نمایند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که کارکنان هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی می بایست در اولویت اول واکسیناسیون قرار می گرفتند.  چرا  که آنان  مدام با افراد مختلف سر و کار داشته و به مسافرانی خدمات می‌دهند که با هر انگیزه‌ای اعم از پزشکی و درمانی، ماموریت اداری و ...  جهت اقامت به هتل ها  مراجعه نموده و  به نوعی برای مدتی مشخص در هتل زندگی می‌کنند. از طرفی مدیران هتل ها نیز همواره نسبت به  ایمنی هتل و سلامتی کارکنانش دعدغه خاطر داشته و مسافر نیز می بایست نسبت به اقامت خود احساس امنیت نماید.
گروه هتل های زنجیره ای مهر ضمن ارج نهادن به تلاش تمامی اعضای جامعه هتلداران استان یزد، همواره سعی داشته تا اقامتی ایمن برای میهمانان خود فراهم نماید. اکنون نیز پرسنل شاغل در این مجموعه طبق جدول زمانبندی جهت دریافت واکسن به محل مورد نظر مراجعه می نمایند.  
امید است در سایه اقدامات روزافزون مسئولین گردشگری، ‌شاهد رونق مجدد صنعت گردشگری و هتلداری در استان یزد بوده  و بستر لازم برای پذیرش گردشگران خارجی فراهم گردد.

 

 رزرواسیون هتل های زنجیره ای مهر: 03536303030--- 09132746850

 

 

 

fountainhead:

دیدگاه کاربران