یزد

جمعه, 10 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

در نظرسنجی‌های اخیر یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم پدیده‌های نوظهور گردشگری ایران شناخته شده اند و شاهد رشد قابل ‌توجه گردشگران ورودی به استان هستیم.

با توجه به غنای یزد از لحاظ بناهای تاریخی، فرهنگی تاکنون پنج اثر استان در فهرست جهانی به ثبت رسیده است که شامل:  باغ‌های دولت‌آباد یزد و پهلوان پور مهریز، قنات‌های زارچ و حسن‌آباد و بافت تاریخی یزد می شود .

استان یزد 2 هزار و 270 هکتار بافت تاریخی و 6هزار و 500 اثر تاریخی دارد که از این تعداد تاکنون، یک هزار و 850 اثر به ثبت ملی رسیده است.

یزد در کنار فارس و اصفهان به‌عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران، مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی است، به‌گونه‌ای که استقبال از این شهر تا پنج برابر در سال 1396 افزایش یافت و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.
گذشته از سفر گردشگران خارجی، صدها هزار گردشگر داخلی در سال جاری از بناهای تاریخی، فرهنگی و چشم‌اندازهای طبیعی، عرصه‌های بیابانی و کویری استان دیدن کرده اند.

شما نیز فرصت را غنیمت شمرده و شهر تاریخی یزد  را برای سفر انتخاب کنید. با اماکن دیدنی یزد، آداب و رسوم مردمان آن و همچنین زرتشتیان شهر یزد بیش از پیش آشنا شوید. از بازارهای سنتی، صنایع دستی آن بازدید کرده و شیرینی های بی نظیر آنرا تناول کنید. شیرینی هایی که همه چشم به راه هستند تا برایشان سوغات ببرید. قدم به کویر بگذارید و با پای برهنه تپه ها را بالا رفته و از فراز آن غروب زیبای خورشید  را به نظاره بنشینید و از سکوت دلنواز کویر بهره ببرید. شب کویر با آسمان پرستاره اش و دورهمی های دوستانه و صرف چای زغالی خالی از لطف نیست. خلاصه آنکه  در شهر جهانی یزد کلی شگفتی و لحظات شاد  برای شما داریم. همراه با ما  در آژانس کاروانسالار کویر، یزد را ببینید و لذت ببرید.

آژانس کاروانسالار کویر یزد با بیش از 15 سال سابقه در  برگزرای  تورهای یزدگردی،طبیعت گردی و  کویر نوردی همواره آمادگی آنرا دارد  تا تورهای گوناگون به صورت شخصی و گروهی برگزار کند. تمام تلاش ما این است سفری رویایی و به یادماندنی برای شما بسازیم در سفر به شهر جهانی یزد.

تلفن تماس: 03536303030- 09132746850

bookingmehr@gmail.com

 

   تاریخ ثبت: 1398/05/02     |     تعداد بازدید: 781 |